Koleksi Jongkong emas & Dinar Emas Public Gold

Koleksi Jongkong emas & Dinar Emas Public Gold

Carian emas ...

Saturday, August 27, 2011

Produk i-series Public Gold: Inovasi 2 dalam 1.

Peluang pelaburan emas bersama Public Gold kini diperluas dengan pelancaran produk inovasi 2 dalam 1 yang di kenali sebagai i-series. Produk ini sesuai dijadikan barangan perhiasan (dipakai sebagai barang kemas) kerana hasil kerja yang halus lagi menawan. Selain itu, ia juga amat sesuai bagi tujuan pelaburan emas kerana jaminan belian balik oleh syarikat Public Gold dengan kadar 'spread' sekitar 10% sahaja. Kadar spread yang rendah ini menjadikan i-series sebagai produk barang kemas pertama di Malaysia yang paling berbaloi untuk pelaburan emas.

Produk i-series direka dalam pelbagai saiz dalam rekabentuk padu berketulenan 916. Kadar harga 916 yang masih rendah berbanding 999.9 menjadikan i-series sebagai produk mampu milik ditambah pula ianya didatangkan dalam berat 10g, 20g, 50g dan 100g serta bakal berada di pasaran ialah 5g.

i-series Umpama Wang Tunai

Berbanding produk-produk Public Gold seperti dinar dan golbar, i-series juga boleh digadai di mana-mana ar-rahnu bagi mendapatkan wang tunai. Penggadai boleh memilih kadar upah simpan yang selesa mengikut kadar pinjaman yang dibuat. Kadar pinjaman ialah 70%, 60% dan 50% masing-masing dikenakan kadar upah simpan sebanyak 75 sen, 60 sen dan 50 sen bagi setiap nilaian marhum RM100.

Dalam pada ar-rahnu Bank Rakyat tidak menerima dinar, goldbar serta rantai emas 999 untuk digadai, i-series adalah alternatif terbaik kepada peluang manipulasi emas yang lebih luas.

Sila dapatkan i-series anda dari pengedar Public Gold yang berhampiran. untuk maklumat harga, sila rujuk di ruangan kiri blog ini.

No comments:

Post a Comment