Koleksi Jongkong emas & Dinar Emas Public Gold

Koleksi Jongkong emas & Dinar Emas Public Gold

Carian emas ...

Saturday, September 18, 2010

Jadi Tokey Emas dengan kos permulaan 20K.

20K... macam tak percaya... tetapi itulah realitinya. Anda boleh menikmati previllage sebagai pengedar emas Public Gold dengan modal permulaan hanya 20K sahaja.


Apa yang perlu anda tahu ???

Kesemua RM20,000 yang anda modalkan untuk menjadi pengedar sah Public Gold adalah 100% untuk membeli emas. Anda tidak perlu membelanjakan sesen pun dari jumlah berkenaan untuk membeli accessories pakai habis dan peralatan jualan lain seperti pemplet, kotak simpanan emas dan tiada yuran pendaftaran. Malah PG akan memberikan pemplet dan manual pengedar secara percuma. Jimat bukan... 100% duit yang anda keluarkan hanya untuk beli emas.


Apa lagi ???

Anda akan layak menerima pulangan 1.5% dari jumlah kos membeli emas yang telah anda keluarkan dan bayaran berkenaan akan dimasukkan terus ke dalam akaun anda pada setiap 15 haribulan. Apa yang menariknya, pembelian kali pertama (semasa mula menjadi agen) turut mendapat komisyen 1.5% ini... jika 20K yang anda belanjakan, maka pada 15 haribulan depan anda akan menerima RM300 dari PG yang dimasukkan terus ke dalam akaun yang anda daftarkan.


Ada lagi ???

Sebagai agen, anda akan dibayar komisyen 0.3% sekiranya anda menjual semula emas PG kepada PG. Jika saya, emas yang dibeli dari pelanggan akan saya simpan dan jual balik kepada pelanggan lain pada harga semasa... itu lebih menguntungkan.

Jika anda berminat untuk menjadi agen PG, sila hubungi saya untuk maklumat lanjut di 019-3433076 atau far1977@gmail.com.

No comments:

Post a Comment