Koleksi Jongkong emas & Dinar Emas Public Gold

Koleksi Jongkong emas & Dinar Emas Public Gold

Carian emas ...

Sunday, September 19, 2010

Segeralah bertukar kepada Dinar dan Dirham

Sukar bagi kita untuk bertukar kepada dinar dan dirham memandangkan urusan harian kita adalah menggunakan matawang tempatan (RM). Pun begitu kita perlu menerima hakikat bahawa matawang yang kita miliki pada tika dan saat ini, ribuan ringgit yang kita simpan di bank-bank semakin hari semakin susut nilaiannya. Kuasa membeli semakin berkurangan dan terus berkurang dari tahun ke tahun dan kita semua menyedarinya... tetapi tidak semua diantara kita memahami mengapa perkara ini berlaku dan bagaimana untuk menghindarinya.

Jika kita mampu memiliki sebuah rumah berkeluasan 1000kakipersegi pada tahun 2010 dengan harga RM150,000, adakah pada tahun-tahun berikutnya kita masih mampu membeli rumah yang sama pada harga RM150,000? Tentu tidak sama sekali.... Adakah pada ketika ini anda boleh membeli seekor kambing pada harga RM600.00, dan beberapa tahun akan datang anda boleh membeli kambing dengan ciri-ciri yang sama pada harga RM600.00 juga??? Tentu tidak sama sekali... Semua orang tahu akan perkara ini, tetapi masih ramai yang tidak tahu untuk bertindak.

Mari tonton video ini (Intro dlm bahasa xxx, seterusnya dalam bahasa Indonesia);



Maka dinar dan dirham adalah penyelamat kepada kekayaan anda. Harga dinar tidak meningkat, tetapi nilai matawang yang semakin menyusut. jangan biarkan kekayaan anda berkurangan berkadaran dengan masa, simpanlah emas dan kembalikan wang kertas kepada bank-bank sebelum kerugian yang lebih besar akan anda tanggung.

Mulakanlah langkah pertama anda sekarang. Tukarkanlah sebahagian dari wang simpanan anda kepada emas dan perak.

No comments:

Post a Comment